Veelgestelde vragen
Klantenservice
Ik wil graag contact
Kom je er via onze webshop niet helemaal uit? Heb je nog extra vragen? Of vind je het gewoon prettiger om telefonisch geholpen te worden? Neem gerust contact met ons via dit telefoonnummer: +31 6 2750 4718 of stuur een e-mail naar info@ruimtecanvas.nl
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Heb je jouw bestelling nog niet ontvangen binnen 3 werkdagen? Neem dan contact met ons op via info@ruimtecanvas.nl
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen na mijn aankoop?
Kijk even of de mail per ongeluk in een map met ongewenste berichten terecht is gekomen.
Staat de mail ook niet in de spambox en twijfelt u of uw bestelling goed is doorgekomen? Neem dan even contact met ons op via info@ruimtecanvas.nl
Moet ik ook verzendkosten betalen?
Als bijdrage aan de verzendkosten brengen wij €5,95 in rekening. Als je bestelling meer dan €75 is, dan hoef je geen verzendkosten te betalen.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Neem in dit geval contact op via retourneren@ruimtecanvas.nl
Heb ik garantie?
Ruimtecanvas.nl hanteert een garantietermijn van 1 jaar, mits het defect is veroorzaakt door ondeugdelijk(e) fabricage, constructie of materiaal. De garantie geldt niet in het geval van normale slijtage en van schade ontstaan als gevolg van ongevallen, aangebrachte wijzigingen aan het product, nalatigheid of ondeskundig gebruik door de gebruiker, alsmede wanneer de oorzaak van het defect niet duidelijk kan worden vastgesteld.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je je bestelling hebt geplaatst ontvang je een bestelbevestiging met een track and trace code. Met deze code kan jij jouw bestelling volgen.
Kan ik bij ruimtecanvas.nl veilig betalen?
Ja, door onze samenwerking met gerenommeerde partijen als iDEAL kun je altijd 100% veilig betalen in een beveiligde betaalomgeving.
Levering
Wat moet ik doen als mijn product(en) beschadigd zijn bij de levering?
Zodra je bij de levering beschadigd(e) product(en) hebt ontvangen dan kan je via de contactgegevens contact met ons opnemen. Ruimtecanvas zorgt er uiteraard voor dat dit netjes wordt opgelost!
Wat is de levertijd?
Bestellingen in Nederland die vóór 12.00 uur zijn geplaatst worden binnen 2 werkdagen geleverd. Voor bestellingen in Nederland die ná 12.00 uur worden geplaatst hanteren wij één extra werkdag.